Reklamačný poriadok e-shopu Kvety Janka
Reklamácie vybavujú samostatne nasledovní prevádzkovatelia podľa zvolenej predajne v objednávke:
KVETY JANKA s.r.o. (Žilina)
1. Zodpovednosť za kvalitu:
Kytice sú čerstvé a starostlivo pripravené. Ak však kytica dorazí poškodená, zákazník má právo na reklamáciu.
2. Uplatnenie reklamácie:
Reklamáciu je potrebné nahlásiť do 24 hodín od doručenia. Odporúčame priložiť fotografiu poškodenia.
3. Spôsob vybavenia reklamácie:
Po posúdení reklamácie môže zákazník dostať novú kyticu, zľavu alebo vrátenie peňazí.
4. Kontakt:
Email: randa@centrum.sk
Telefón: +421 905 206 416
5. Prevádzkovateľ:
KVETY JANKA s.r.o.
IČO: 47083352
DIČ: 2023749849
IČ DPH: SK2023749849
KVETY JANKA SK s.r.o. (Bytča)
(rovnaké znenie, iný subjekt)
1. Zodpovednosť za kvalitu:
Kytice sú čerstvé a starostlivo pripravené. Ak však kytica dorazí poškodená, zákazník má právo na reklamáciu.
2. Uplatnenie reklamácie:
Reklamáciu je potrebné nahlásiť do 24 hodín od doručenia. Odporúčame priložiť fotografiu poškodenia.
3. Spôsob vybavenia reklamácie:
Po posúdení reklamácie môže zákazník dostať novú kyticu, zľavu alebo vrátenie peňazí.
4. Kontakt:
Email: randa@centrum.sk
Telefón: +421 905 206 416
5. Prevádzkovateľ:
KVETY JANKA SK s.r.o.
IČO: 47172975
DIČ: 2023799327
IČ DPH: SK2023799327